Χρόνος Αποστολής Εμπορευμάτων

Εντός λεκανοπέδιου: Η παράδοση μετά την επικύρωση αποδοχής της παραγγελίας από τον πελάτη και το κατάστημα μας, συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Βασική προϋπόθεση η παραγγελία να έχει γίνει έως τις 12.30 μ.μ. της προηγούμενης ημέρας. Εάν για οποιοδήποτε λόγο η παράδοση πρόκειται να πραγματοποιηθεί σε διάστημα μεγαλύτερο τών 3 ημερών θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

  • Ν. Αττικής: Η παράδοση μετά την επικύρωση αποδοχής της παραγγελίας από τον πελάτη και το κατάστημα μας γίνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.
  • Χερσαίοι προορισμοι: Η παράδοση μετά την επικύρωση αποδοχής της παραγγελίας από τον πελάτη και το κατάστημα μας γίνεται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες.
  • Νησιωτικοί προορισμοί: Η παράδοση μετά την επικύρωση αποδοχής της παραγγελίας από τον πελάτη και το κατάστημα μας γίνεται σε 2-4 εργάσιμες ημέρες.
  • Απομακρυσμένοι ή δυσπρόσιτοι προορισμοί (μεγάλη απόσταση από πόλεις): Η παράδοση μετά την επικύρωση αποδοχής της παραγγελίας από τον πελάτη και το κατάστημα μας γίνεται σε 2-5 εργάσιμες ημέρες με συνεργαζόμενη εταιρία courier και σε πολύ δύσκολες περιπτώσεις η αποστολή μπορεί να γίνει με τα ΕΛΤΑ ή με μεταφορική εταιρία. Σε περιοχές που θεωρούνται απο την εταιρία courier που συνεργαζόμαστε ως απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε εναλλακτικούς τρόπους αποστολής, και εάν αυτό δεν είναι δυνατό ή δεν εξυπηρετεί, μπορεί να υπάρξει επιπλέον χρέωση απομακρυσμένης περιοχής (κατόπιν συνενόησης).

Βασική μας επιδίωξη είναι η γρήγορη αποστολή των προιόντων μέσα σε διάστημα το πολύ 4 ημερών, εαν αυτό δεν ειναι εφικτό είτε λογω μη διαθεσιμότητας είτε λόγω της ιδιαίτερης φύσης των προιόντων (προιόντα με μεγάλο όγκο ή βάρος ενδέχεται να παρουσιάζουν δυσκολίες στην αποστολή) διατηρούμε το δικαίωμα τροποποίησης των παραπάνω προθεσμιών ή του τρόπου αποστολής, ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΓΚΡΙΣΗΣ.

Επιστροφές Προϊόντων

Τα προιόντα ταξιδεύουν με κίνδυνο του πελάτη.

Κατά πάγια εμπορική τακτική τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κίνδυνο του πελάτη. Από την πλευρά μας θα κάνουμε ότι είναι δυνατό να συσκευάσουμε τα προϊόντα ώστε να φθάσουν στα χέρια σας την καλύτερη δυνατή κατάσταση. Ειδικές απαιτήσεις μεταφοράς και ασφάλειες μπορούν να ζητηθούν εφόσον πρόκειται για εύθραυστα προϊόντα.

Γίνονται δεκτές οι επιστροφές προϊόντων όταν:

  • Πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας.
  • Σε περίπτωση λάθους:
    • Στην λήψη της παραγγελίας
    • Στην τιμολόγηση
    • Στην αποστολή
  • Υπάρξει πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν λειτουργίας ή ποιότητας.
  • Εντος 20 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Προϋποθέσεις:

  • Πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.
  • Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, χωρίς φθορές στην συσκευασία που συνοδεύει το προϊόν.
  • Θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση.
  • Tα προϊόντα μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

Δεν γίνεται δεκτή ακύρωση παραγγελιών μετά το πέρας της ολοκλήρωσης παραγγελίας εκτός αν ο πελάτης επικοινωνήσει τηλεφωνικώς με το www.thomopoulosstore.com εντός μίας ημερολογιακής ημέρας.

Καθυστέρηση Παραγγελίας

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό ή ακόμα να ακυρώσουμε την παραγγελία.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμο: Εκθέτουμε πάνω από 3,000 προϊόντα όπου υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι προμηθευτές ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνουν ότι καταργούν κάποιο προϊόν. Σε τέτοια περίπτωση θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορούν να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Όταν είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας) επειδή τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Μη Παραλλαβή Παραγγελίας

Στην περίπτωση πουν δεν παραλάβετε την παραγγελία σας μέσα στο προκαθορισμένο χρονικό διάστημα, για το οποίο θα σας ενημερώσουμε εμείς, τότε το θέμα διερευνάτε με την μεταφορική εταιρία και αν διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα έχουν χαθεί, θα σας αποστείλουμε ξανά την παραγγελία σας. Σε αυτήν την περίπτωση διατηρείτε το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας.

Παρακαλώ σημειώστε ότι τα παραπάνω ισχύουν μόνο για αποστολές με μεταφορική εταιρία.

Για παραλαβές από το κατάστημα, είναι δικής σας ευθύνη να παραλάβετε την παραγγελία, αφού σας έχουμε ενημερώσει για την άφιξή της.

Παραγγελία μέσω παράνομης ιδιοποίησης στοιχείων πιστωτικής κάρτας από τρίτο πρόσωπο πλην του νόμιμου κατόχου.

Αφού πρώτα παραλάβουμε πίσω ακέραιο το προϊόν, σε συνεργασία με την τράπεζα θα επιστρέψουμε στον νόμιμο κάτοχο της κάρτας το ποσό της αξίας του προϊόντος.

Μη Παροχή Υπηρεσιών

Σε περίπτωση απώλειας της πληρωμένης παραγγελίας σας λόγω τεχνικών προβλημάτων, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που καταβάλατε αφού προσκομιθούν τα απαραίτητα αποδεικτικά πληρωμής, ιδιαίτερα για την περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό μας.

Διαφορά μεταξύ τιμής καταστήματος και τιμής ηλεκτρονικού καταστήματος.

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων του www.thomopoulosstore.com και .gr  επιτρέπει οι τιμές να διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματος.

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα ηλεκτρονικής παραγγελίας σε συνδυασμό με παραλαβή από το κατάστημα στης τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας!

Για κάθε απορία σας παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα στο 2118008083 και  2751067363 εργάσιμες ημέρες και ώρες.